Zásady vrácení peněz
Zakoupené zboží zakoupené distančně lze bez udání důvodu vrátit v zákonné 14denní lhůtě počítané od data převzetí zboží
Přečtete si níže bližší informace
UPOZORNĚNÍ
Originální krabice tenisek je součástí zboží a vzhledem k charakteru zboží jí nepovažujeme za běžný, tedy původní obal. Bez originální a nepoškozené krabice tenisek nelze totiž zboží prodat za cenu, za kterou bylo nabízeno před vaší koupí. Vezměte toto v patrnost a nakládejte s krabicí stejně jako s teniskami, tedy nepoškozujte jí.
1. V případě, že chcete jako kupující zboží vrátit, musíte nám oznámit, že využíváte své právo na odstoupení od smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Následně máte dalších 14 dnů na to, abyste nám zboží odeslali
2. Odstoupení od smlouvy můžete udělat například vyplněním našeho vzorového formuláře, nebo zasláním e-mailu nebo písemného sdělení poštovním přepravcem na naši adresu.
3. Právo vrátit zboží koupené přes internet bez udání důvodů mají pouze ti zákazníci, kteří ho nakoupili mimo svou podnikatelskou činnost nebo samostatný výkon povolání. Toto právo se tedy nevztahuje na podnikatele. V případě, že u nás nakoupíte jako podnikatel, nevzniká nám povinnost vrácení akceptovat.
4. Doporučujeme vám před zakoupením zboží ověřit správnou velikost (dle přiložené velikostní tabulky, která je u každého produktu), což vám pomůže vyhnout se vrácení zboží kvůli nesprávné velikosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na livechatu, e-mailu info@sneakergallery.cz nebo přes WhatsApp. Rádi vám poradíme.
5. Vracené zboží musí být nepoužité, bez jakýchkoliv známek nošení. Při zkoušení tenisek doporučujeme používat čistou podložku, aby nedošlo k zašpinění podrážky. V případě oblečení ho zkoušejte na čisté spodní prádlo nebo pokožku.
6. Zajistěte, že k nám zboží pošlete kompletní, včetně všeho příslušenství, jako je originální krabice, náhradní tkaničky nebo další doplňky. Součástí vráceného zboží je také dárek k objednávce (samolepky, klíčenka nebo čistící guma).
7. Odesílejte zboží v originální krabici, kterou umístěte do kartonového obalu s výplní. Tím zajistíte, že samotné zboží včetně originální krabice nebude při přepravě poškozeno.
8. Náklady za odeslání zboží k nám (poštovné) hradíte vy, náklady za zaslání zboží k vám hradíme my.
9. Doporučujeme vám zásilku pojistit alespoň na výši nákupní ceny zboží.
10. Za zboží, které nám dopravce nedoručí, nepřebíráme zodpovědnost a bude považováno za neodeslané.
11. Pokud nám vrátíte zboží, nejdříve si ověříme, jestli jste opravdu dodrželi lhůtu pro odstoupení od smlouvy. Pokud ne, nemusíme vám peníze vracet, protože na vrácení zboží bez udání důvodů nemáte nárok.
12. Jestliže lhůtu dodržíte, zkontrolujeme, zda se jedná o zboží, které je možné ze zákona vrátit, a také zkontrolujeme, jestli není zboží (včetně originální krabice, jak již bylo uvedeno výše), poškozené nebo opotřebené. Pokud je všechno v pořádku, vrátíme vám peníze v plné výši, a to do 14 dnů od doby, kdy jste od kupní smlouvy odstoupili a kdy nám bylo zboží doručeno (kumulovaná podmínka). Peníze bez vašeho souhlasu nemůžeme vrátit jiným způsobem než tím, kterým jste platili.
13. O průběhu celého procesu vás budeme informovat přes e-mail, který jste uvedli při objednávce.
14. Věříme, že budete s naším zbožím i službami spokojeni.
Jak vrátit zboží pomocí našeho formuláře a přes Zásilkovnu?
- Vyplníte formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete na tomto odkazu
- Zboží zabalíte stejným způsobem, jakým jste ho dostali. Pokud posíláte boty, tak je potřeba, aby se jejich box během přepravy nepoškodil, a hlavně je nutné nic nelepit přímo na box bot – vždy zabalit do další kartonové krabice.
- Nyní je potřeba otevřít mobilní aplikaci Zásilkovna a vyplnit příjemce:
e-mailu info@solemarket.cz nebo přes WhatsApp.
REKLAMACE
Při reklamaci prosíme o kontakt na naši emailovou adresu info@sneakergallery.cz, kde ji s Vámi rádi vyřešíme. Doporučujeme si pročíst také naše obchodní podmínky, kde zjistíte, jestli se na Váš problém reklamace vztahuje. V případě reklamace doporučujeme využít náš reklamační protokol.